19 de des. 2011

Arbre de Nadal de xuxes

Quan vaig veure aquesta idea, de seguida ho vaig tindre clar: seria un regal per l'amic invisible boníssim!
No es pot dir que sigui una recepta, però no deixa de ser molt original :)
Si us animeu a provar-ho deixareu a tothom bocabadat.
Ingredients:
  • Moltes llaminadures verdes i algunes de colors
  • Una llaminadura en forma d'estrella (en el meu cas de cor)
  • Escuradents rodons
  • Un con de porexpan
  • Un got d'aigua

Procediment:
  • Folrar el con amb paper d'alumini
  • Tallar els escuradents per la meitat
  • Humitejar una mica l'escuradents i punxar la llaminadura. Clavar-la al porexpan.
  • Repetir l'últim pas fins tenir tot l'arbre forrat.
  • Col·locar l'estrella al capdamunt.
Nota: Per la base jo vaig folrrat una planxa rectangular de porex amb un paper de regal bonic i vaig der aguantar l'arbre unint-ho amb més escuradents.